lamamania

lamamania

wtorek, 20 sierpnia 2013

drapowania w kratkę / draped chequered

W dzisiejszy, już nieco jesienny dzień postanowiłam postawić na nieco "cieplejszą" stylizację na te chłodniejsze dni. Zainspirowałam się artykułem zamieszczonym we wrześniowym magazynie Elle "Wszystkie chwyty dozwolone". Tej jesieni modne będzie łączenie faktur pozornie do siebie nie pasujących. W mojej stylizacji połączyłam drapowaną, kanarkową bluzkę z kraciastą marynarką o gładkiej fakturze.






 


Do zestawu dobrałam także czarną torebkę o śliskiej, lecz matowej powierzchni.




 

 

Stylizacja:
Marynarka - szafa mamy ;)
Bluzka - sh Dukat
Pasek - Tk Max
Jeansy 7/8 - sh
Torebka - sh Dukat
Szpilki - Deichmann 

Stylization:
Jacket - from mum ;)
Sh Dukat shirt
TkMaxx Belt
Sh 7/8 jeans
Sh Dukat handbag
Deichmann stilettos

7 komentarzy:

  1. No bardzo mnie się podoba bardzo ;) ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. W Rozpiętym Zakieciku jest Bajka;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przejrzeniu wszystkich zdjęć muszę napisać, że masz niesamowity gust i potrafisz perfekcyjnie dobrać kolory swoich kreacji.
    Uważam, że niestety nie każda kobieta potrafi wybrać odpowiedni strój, jednak, jak widać na szczęście są kobiety, które nie mają z tym najmniejszego problemu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Prostu ŁAŁ, niczym SZAŁ CIAŁ! Pięknie!
    Amigo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak...ciuszki fajne ale modelka fajniejsza:)

    OdpowiedzUsuń