lamamania

lamamania

piątek, 29 listopada 2013

Windy Autumn

Czeeeeść! Ale mnie tu długo nie było! Studia potrafią zdominować życie człowieka. ;)
Dziś powracam do Was w jesienno-zimowym klimacie.

 W to zimne popołudnie założyłam beżowy trencz Burberry. Towarzyszy mi on niemal cały rok - sam w sobie jest raczej cienki, zimą podpinam grubszą podszewkę. ;-) Dzisiejsza pogoda zmusiła mnie do zrobienia tego - temperatura zeszła poniżej zera.


Czarna torebka vintage to mój najnowszy nabytek. Jest piękna i przede wszystkim klasyczna. Czuję, że posłuży mi wiele sezonów.


Święta tuż, tuż, więc powoli zaczynam przemycać do swoich zestawów krwistą czerwień i szkocką kratę. Uwielbiam swetry z angory! Są takie mięciutkie i idealne na chłodne, zimowe dni. Dziś wybrałam ten w kolorze czerwonym, aby ożywił ciemną stylizację.

P.S. Nie mam pojęcia czemu szkocka krata kojarzy mi się ze świętami. Chyba dlatego, że często opakowania na prezenty mają taki wzór. Tak, chyba tak właśnie mi się wydaje. ;)

Stylizacja:
Trencz Burberry
Spódniczka C&A
Sweter DIY
Skórzane Rękawiczki
Buty Deichmann
Torebka SH

Stylization:
Burberry Trench
C&A skirt
DIY sweater
Leather gloves
Deichmann shoes
SH handbag

2 komentarze: